Yozgat İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen "Köklerden Geleceğe Ata Tohumlarıyla Maarif Bahçeleri Projesi" kapsamında öğrenciler, kendi yetiştirdikleri fideleri toprakla buluşturdu.
Bu haber Yozgat Çamlık kaynağından alınmıştır.
Tüm haklar ilgili kaynağa aittir.